El FC Andorra s'interessa pel davanter urgellenc Aleix

El jugador de La Seu FC ha estat enguany el màxim golejador de Primera Territorial, amb 24 gols

També ha rebut ofertes d'equips de la Primera Catalana

El jugador de La Seu FC Aleix ha entrat en l'agenda del Futbol Club Andorra de cara a la temporada vinent. Segons informacions publicades per El Periòdic, el conjunt tricolor s'ha interessat per incorporar el jove davanter urgellenc, de 21 anys.

Aleix ha tancat aquesta temporada com a màxim golejador de Primera Territorial, amb 24 gols. El gerent de l'Andorra, Emili Puig, ha admès que tenen intenció de parlar amb ell els propers dies per intentar arribar a un acord.

El club andorrà vol reforçar-se amb l'objectiu clar de ser campió de la categoria, ja que la reforma de territorial els permetria pujar dues categories de cop i situar-se a Primera Catalana. Una categoria en la qual precisament alguns clubs també s'han interessat per Aleix. Tot i això, des de l'Andorra confien en el factor de la proximitat, ja que el davanter té la feina a la Seu.

2 de juny del 2010 a les 09:23. Esports