El Mundial d'eslàlom habilita dos punts de venda d'entrades
Els tiquets es poden adquirir al Consell Comarcal i a Turisme La Seu
Des de la setmana passada els aficionats també en poden demanar a través d'internet
L'organització dels Campionats del Món d'eslàlom ha habilitat des d'aquesta setmana dos punts fixos de venda d'entrades a la Seu d'Urgell. Els aficionats locals o que s'apropin a la ciutat poden adquirir els tiquets al Consell Comarcal de l’Alt Urgell, situat al passeig Joan Brudieu; i a l’Oficina de Turisme La Seu, a la rotonda d'Andorra.
La setmana passada, ja es va obrir la sol.licitud d'entrades a través de la pàgina web del campionat. A través d'internet, però, els bitllets només es poden recollir els dies que se celebri el Mundial, a partir d'una hora abans de l'inici de cada prova, a les guixetes que el Parc del Segre habilitarà a les Escales de l'Adoberia.
Cal recordar que el preu de les entrades es de 10 € per les classificatòries (dijous i divendres) i 15€ per les semifinals i finals, (dissabte i diumenge). L’abonament per a tot el Campionat es de 30 €.
12 d'agost del 2009 a les 16:26. Esports
Altres notícies recents
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- La Duana andorrana obre un expedient sancionador per contraban
- 'Tens tot el que necessites a un pas!', nova campanya comercial de la Seu
Altres notícies de la categoria Esports
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013
- Kilian Jornet ja suma cinc triomfs a la Zegama-Aizkorri



Divendres 25 de maig
