El Sedis La Seu comença la pretemporada amb la Lliga Catalana EBA

El conjunt urgellenc jugarà el primer partit aquest diumenge a Sant Feliu de Llobregat

El Cadí La Seu competirà pel títol català femení el 9 d'octubre a Girona

El Sedis La Seu ha començat a treballar. El sènior masculí ja tindrà el primer partit oficial aquest diumenge al migdia amb l'inici de la Lliga Catalana EBA.

El conjunt de Carles de Bofarull s'enfrontarà a l'Eninter Santfeliuenc, al Pavelló Joan Carles Navarro de la capital del Baix Llobregat. El rival d'aquesta setmana ha estat un dels millors de la categoria durant els darrers anys i aspira novament a pujar a LEB Plata.

El Sedis està enquadrat en una lligueta de tres equips a una sola volta. El següent partit serà contra el Sabadell, el 10 de setembre al Palau d'Esports. El millor de cada grup passarà a les semifinals, que no es disputaran fins al 6 de desembre. La final serà al cap de dos dies.

Pel que fa a la Lliga Catalana Femenina, el títol se'l disputaran a un únic partit el Cadí La Seu i el Girona FC, el 9 d'octubre al pavelló de Fontajau.

En categoria ACB, la competició es farà els dies 24 i 25 de setembre a Manresa. Les semifinals les jugaran l'Assignia contra el Fiatc Joventut i el Regal Barça contra el guanyador de la Lliga Catalana LEB.

24 d'agost del 2011 a les 09:45. Esports