Els Mundials de surf de neu de la Molina es promocionen a les xarxes socials
La Molina vol que el Mundials de Snowboard FIS del mes vinent obrin nous canals participatius a través d'internet. L'estació incita la participació dels usuaris de xarxa mitjançant un joc online a Facebook, que simula el campionat.
Les competicions online es disputen en paral•lel als Mundials reals i fins i tot les finals es porten a terme a l'estació de manera simultània. D’aquesta manera es posa a l’abast dels internautes arribar a ser el primer campió del món de snowboard virtual, a l’hora que s’anima als usuaris a pujar durant els dies de la competició. El joc es pot trobar a l'espai de La Molina a Facebook.
L'estació està penjant cada dia, tant a Facebook com a Twitter, nova informació sobre els campionats reals, els riders inscrits, el calendari, les activitats paral•leles al campionat, a més del rànquing del campionat en línia.
La Molina està difonent el Mundial a blocaires, mitjans de comunicació en línia, comunitats en línia, blocs i webs especialitzades. També s’ha convidat als mitjans especialitzats per a conèixer en exclusiva el joc, amb diversos dies d'antelació al llançament públic de l'aplicació.
23 de desembre del 2010 a les 16:18. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig