Jenny Benningfield deixa el Cadí per jugar a la WNBA
L’ala-pivot nordamericana s’incorporarà la setmana vinent a les New York Liberty
L’aler-pivot del Cadí La Seu Jenny Benningfield causarà baixa del club aquesta setmana. El Sedis Bàsquet i la jugadora han arribat a un acord per rescindir el contracte poc abans del final de la temporada.
El motiu de la marxa de Benningfield és el seu fitxatge per les New York Liberty de la lliga femenina nordamericana, la WNBA. Benningfield té previst incorporar-se la setmana vinent al seu nou equip per ser present a la pretemporada. Finalment, el club ha accedit a permetre la marxa anticipada de l’ala-pivot, que jugarà el seu últim partit amb el Cadí aquest dissabte dia 19, contra l’Olesa-Espanyol.
Aquesta temporada, Jenny Benningfield ha jugat 14 dels 24 partits disputats fins ara. L’ala-pivot nordamericana s’ha vist afectada per una lesió que la va tenir de baixa al tram central de la temporada. Ha fet de mitjana 13,5 punts, 5,4 rebots i 2,5 assistències per partit.
16 d'abril del 2008 a les 12:00. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
