Jornada negra per al futbol de l'Alt Urgell
Derrotes de l'Organyà al Catllar, de la Seu a Guissona, de l'Oliana a la Fuliola, del Castellciutat amb el Vallfogona i del Nargó a Torà
El FS Seu Sport guanya contra el Restaurant Moreno (7-4)
La mala jornada del bàsquet també s'ha traslladat al futbol, on cap equip de l'Alt Urgell no ha aconseguit puntuar. Els resultats: Catllar 1-Organyà 0; Guissona 1-La Seu 0; Fuliola 5-Oliana 2; Castellciutat 0-Vallfogona 4, i Torà 2-Coll de Nargó 1.
Després d'aquesta jornada en blanc, l'Organyà ocupa el 13è lloc de Preferent, amb 24 punts, i es manté fora de la zona de descens. A Primera, La Seu és setè, amb 34 punts, i l'Andorra comparteix liderat amb l'EFAC, amb 52. A Segona, l'Oliana és onzè amb 28 punts i el Castellciutat segueix cuer, amb 5. I a Tercera, el Nargó ocupa la desena posició, amb 19 punts.
Sí que hi ha hagut victòria en futbol sala, on el Seu Sport ha guanyat el Restaurant Moreno per 7-4. Els urgellencs arriben als 25 punts i són ara setens de Territorial. Per un resultat semblant, 7-3, ha perdut el CH Cadí juvenil en el duel contra l'Andorra HC.
21 de febrer del 2011 a les 10:14. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
