Juanmartí i Díez Canedo lluitaran dissabte per una plaça per als Jocs Olímpics de Pequín
Jordi Sangrà també va passar ahir a les semifinals del Mundial d’Eslàlom
Els urgellencs Carles Juanmartí i Guillermo Díez-Canedo s’han classificat aquest dimecres per a les semifinals de les proves de K-1 del Campionat del Món d’eslàlom, que es disputa a la localitat brasilera de Foz do Iguassu. Díez-Canedo va acabar al lloc 21è, amb un crono acumulat de 191,86 segons entre les dues mànegues que es van disputar.
Per la seva part, Carles Juanmartí va finalitzar el 22 è, immediatament darrera del seu company del Cadí, amb un temps de 191,94 segons. L’altre representant de la selecció espanyola, Joan Crespo, va caure eliminat.
En C-1, el palista de Ponts Jordi Sangrà, també va aconseguir passar a les semifinals, ocupant el lloc 25 è, amb un temps de 206,99 segons. Sangrà no va superar Jon Erguin, que va ser el vuitè millor crono, ni Ander Elosegui, que va acabar el 15è.
Per aconseguir la classificació per als Jocs Olímpics, els palistes lleidatans de K1 hauran d’acabar la competició entre els quinze primers que no siguin d’un mateix país. De moment, seria Díez-Canedo qui obtindria la plaça olímpica amb el resultat d’ahir, ja que ocupa el lloc 13 per seleccions.
Les semifinals i finals tant de C-1 com de K-1 es disputaran dissabte a partir de les 14.00 hores (hora espanyola). En cas de no classificar-se per als Jocs Olímpics al Brasil, els urgellencs tindrien una segona oportunitat als Campionats d’Europa de Cracòvia el 2008.
Per a més informació: www.rfep.es/
20 de setembre del 2007 a les 11:19. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
