L'Hoquei Cadí participarà en el 4t Màster Prebenjamí de Catalunya d'Hoquei Patins
Resum dels resultats del cap de setmana
Resultats del Club Hoquei Cadí
TERRITORIAL DE LLEIDA BENJAMÍ PREFERENT GRUP 7
A falta de dos partits, el Benjamí “A” del Club Hoquei Cadí depenia d’ell mateix per classificar-se pel Campionat de Catalunya i en tenia prou amb un empat en algun dels dos partits per classificar-se matemàticament per al Campionat de Catalunya, en el qual es classifiquen dos equips de cada província. L'equip urgellenc, però, no va poder imposar-se al Reus Deportiu i ara depèn del resultat del partit que va quedar ajornat entre el Teldair Mollerussa i el Bell-lloc (aquest últim ja classificat com a primer de Lleida)
DIA 19/05/2007 A LES 12:30 AL PALAU D’ESPORTS
DEL REUS DEPORTIU
REUS DEPORTIU C 6
LLUIS FERRE, MARTI POY, GERARD BATISTA, PAU GARCIA, GIACOMO RAGNOI, ROBERT GARCIA, PACO LARI, POL BENABARRE
C. H. CADÍ A 5
SERGI MATEOS GARCIA,ALEIX PORTA ISERN , FRANCESC FARRÀS I RIBERA , ALEIX MONTANÉ FARRÀS, ALVARO MORENO LÓPEZ
ÀRBITRE HONORINO BOADA
Partit amb molta importància pels jugadors del Cadí que van començar marcant, tot i que després el Reus va empatar i a conseqüència d’un penal es va posar al davant amb un parcial a la mitja part de 2-1.
Durant la segona part, els nois de la Seu -ja més posats en el partit- van dominar i van remuntar avançant-se en el marcador. En faltar cinc minuts una falta va lesionar un jugador de la Seu que va acabar el partit ja que no hi havia banqueta per fer canvis. Aquest fet i el cansament dels urgellencs ho van aprofitar els jugadors del baix camp per anar rebaixant la diferència en el marcador i acabar guanyant el partit.
TERRITORIAL DE LLEIDA BENJAMÍ PREFERENT GRUP 7
DIA 19/05/2007 A LES 17:30 AL PALAU D’ESPORTS
DE REUS DEPORTIU
REUS DEPORTIU A 16
XAVIER SIMÓ, SERGI POY, JORDI SABATER, SERGI TORRE, MARC PUJOL, SERGI BARBER, JAUME TARRES
C. H. CADÍ A 0
SERGI MATEOS,ALEIX PORTA , FRANCESC FARRÀS, ALVARO MORENO
ÀRBITRE JOAN RASET
Després de la lesió d’un jugador en el partit jugat al matí a Reus, només quedaven quatre jugadors del CH Cadí per jugar el partit. Tot i saber que el Reus Deportiu A era un rival molt poderós, van sortir a la pista els tres jugadors del Cadí i el porter. Jugaven cinc contra quatre.
PROPERA JORNADA
L’equip Pre-Benjamí “A “ del C.H. Cadí va quedar classificat segon de la lliga territorial de la província de Lleida (l’equip del Llista Lleida va quedar primer). Per aquest motiu participarà en el torneig “4rt Master Prebenjamí de Catalunya Hoquei Patins” organitzat pel C.H. Palafrugell.
PRE-BENJAMÍ “A” VENDRELL C.H. CADÍ “A” 12:30 26/05/07
PRE-BENJAMÍ “A” RIPOLL C.H. CADÍ “A” 16:40 26/05/07
PRE-BENJAMÍ “A” ST. JUST D’ESVERN C.H. CADÍ “A” 12:00 27/05/07
PRE-BENJAMÍ “A” “Partits Finals” C.H. CADÍ “A” Tarda 27/05/07
21 de maig del 2007 a les 13:13. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
