L'Oliana i La Seu s'enfronten amb objectius diferents
També es podrà veure a la comarca els partits de l'Organyà amb el Solsona, del Castellciutat amb el Bellpuig i del Nargó amb l'Agramunt
L'altre derbi de la jornada, en aquest cas comarcal, és el que enfrontarà l'Oliana i La Seu, aquest diumenge a la tarda. Els dos equips arriben a la cita amb objectius ben diferents. Els urgellencs són líders, amb 28 punts, i aspira a seguir la bona línia de les darreres jornades. Els olianesos, quinzens amb 11 punts, lluiten per evitar les últimes posicions.
És el plat fort d'una jornada en què tots els equips de l'Alt Urgell juguen a la comarca. També diumenge, l'Organyà rep el setè classificat de Primera, el Solsona, i el Nargó s'enfronta a l'Agramunt. I dissabte a les 4 de la tarda, el Castellciutat juga amb el Bellpuig.
12 de desembre del 2008 a les 09:34. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
