L'Organyà, a prop del líder després de guanyar a Ponts (0-1)

La Seu no acaba el partit per una baralla entre jugadors. Empat del Nargó a la Fuliola (2-2) i derrotes del Castellciutat a Tornabous (1-0) i de l'Oliana a Gerb (4-1)

Importants triomfs del Trans Seu a Castellar de la Ribera (3-6) i del CH Cadí amb el Reus Deportiu (4-2)

El Club de Futbol Organyà està més a prop del liderat de Primera Territorial, després de vèncer a Ponts per 0-1. Robert va marcar al minut 32 i l’equip ganxo va saber mantenir el resultat fins al final. Ara l’Organyà suma 44 punts i és a només 3 punts de distància del Mollerussa.

A Segona, en canvi, la jornada ha estat discreta. La Seu va empatar a zero amb el Vallfogona, en un partit amb poc futbol i que no es va poder acabar, ja que a tres minuts pel final hi va haver una baralla entre jugadors dels dos equips. També va empatar (2-2) el Coll de Nargó a la Fuliola. En canvi, van perdre el Castellciutat a Tornabous (1-0) i l’Oliana a Gerb (4-1).

Ara La Seu és quart amb 36 punts; l’Oliana, dotzè amb 23; el Castellciutat, quinzè amb 20; i el Nargó setzè, amb 18.

----------------------------------------

La resta de la jornada esportiva  a l'Alt Urgell ha deixat dos triomfs molt valuosos. En futbol sala, el Trans Seu ha guanyat a la pista del líder, el Castellar de la Ribera, per 3-6. Els urgellencs sumen ara 42 punts, set menys que l’equip del Solsonès.

I en hoquei patins, els sèniors del CH Cadí han superat contra pronòstic el Reus Deportiu, tercer classificat. El resultat final va ser de 4-2, amb gols de Tàpies, Cases, Rubio i Giraut i amb una gran actuació del porter Ramon Orfila. En l’altre partit d’hoquei, els alevins han perdut amb el Caldes per 1-14.

9 de febrer del 2009 a les 11:19. Esports