L'Organyà, líder en solitari de Primera Territorial

Els ganxos guanyen el Ribera d'Ondara (2-0) i aprofiten la derrota del Mollerussa. A Segona, victòries importants de La Seu a Sant Ramon (1-3) i del Castellciutat amb l'Ivars (4-2). El Nargó s'emporta el derbi amb l'Oliana (0-2)

El CF Organyà ha aconseguit finalment situar-se líder de Primera Territorial. El conjunt ganxo ha guanyat aquest diumenge el Ribera d'Ondara per 2-0, amb gols de Toni Sort i de Robert, i ha aprofitat la sorprenent derrota del Mollerussa a casa contra el Juneda, per 1-2. Així, ara l'Organyà suma 56 punts, i els del Pla d'Urgell, 54, quan resten nou partits pel final.

A Segona, La Seu també es manté a la part alta, amb 51 punts, cinc menys que el líder, el Vilanova de la Barca. Aquesta jornada els urgellencs han vençut a Sant Ramon per 1-3, amb dos gols de Giraut i un de Rubén. Aquest resultat també afavoreix els altres equips de la comarca, que tenen el Sant Ramon com un dels rivals per evitar el descens. El Castellciutat ho ha aprofitat per situar-se tretzè, amb 26 punts, al guanyar el potent Ivars per 4-2. El rival va igualar dues vegades els avantatges locals, però finalment el Castellciutat es va imposar, amb tres gols d'Otal i un d'Hernández.

I pel que fa al derbi d'aquesta jornada, el Nargó ha sorprès l'Oliana i l'ha guanyat per 0-2. Dos contracops de Belchi i Gastón van donar al Nargó tres punts vitals. Ara en suma 21, mentre que l'Oliana en té 24.

----------------------------------

Quant a d'altres resultats esportius de la jornada, en handbol, els cadets de l'Opel Rubio Sant Ot han perdut a Barcelona, contra el Sagrada Família-Horta, per 32-29.

16 de març del 2009 a les 09:44. Esports