L'Organyà segueix líder amb un 1-2 a la Pobla
Triomf també del Castellciutat sobre el líder Agramunt (3-0), empats de la Seu a Alpicat (2-2) i de l'Oliana a Tornabous (1-1) i derrota del Nargó amb el Verdú (2-4)
Mals resultats pel CH Cadí sènior a Juneda (6-2) i pels equips de l'handbol Sant Ot
El CF Organyà continua la seva cursa cap a Preferent, després d'haver guanyat a la Pobla de Segur per 1-2. El duel pirinenc no es va decidir fins a la recta final, amb dos gols de Juanjo, un de falta i un altre de penal, que van ser protestats per l'equip pallarès. L'emoció es va mantenir amb el gol local, però l'Organyà arriba ja als 44 punts, cinc més que l'EFAC i amb un partit menys.
Al mateix grup, La Seu ha tret un empat (2-2) de la vista a Alpicat i ara té 15 punts, però segueix cuer. L'equip urgellenc no va poder fer valer les dues dianes d'Aleix a la primera part, i els del Segrià van neutralitzar el resultat a la represa.
A Segona, la notícia és la contundent victòria del Castellciutat sobre el líder, l'Agramunt, per 3-0. Els dos equips van oferir al nombrós públic un partit molt disputat, però va ser el Castellciutat el més efectiu. Raya va marcar un penal al minut 28 i va sentenciar al 68 amb un altre gol. La festa es va arrodonir amb el 3-0 marcat per Díez-Canedo. L'equip groc-i-blau suma ja nou triomfs seguits i ha pujat fins al quart lloc, amb 37 punts.
De la seva part, l'Oliana és setzè, després d'empatar (1-1) a Tornabous. I a Tercera, el Coll de Nargó ha perdut amb el Verdú (2-4) i ara és tretzè, amb 16 punts.
En hoquei patins, el CH Cadí sènior ha perdut a la pista del Juneda per 6-2. I pel que fa a l'handbol, també hi ha hagut derrotes, en aquest cas a casa: pels juvenils de l'Opel Rubio Sant Ot amb el Berga (19-20), pels cadets amb el Sant Joan Despí (19-33) i pels infantils amb l'Agramunt (10-23).
8 de febrer del 2010 a les 09:35. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
