L'Organyà surt de la cua amb el triomf a la Barceloneta (2-3)
També ha guanyat el Nargó amb el Butsènit (2-0). Derrotes de La Seu a Artesa (3-1), de l'Oliana a Miralcamp (2-0) i del Castellciutat amb el Bellcairenc (0-1)
Aquest dimecres es jugarà el partit ajornat La Seu-Guissona
El CF Organyà ha aconseguit fugir de la cua de Preferent gràcies al triomf al camp del Barceloneta (2-3). Els ganxos sumen ara 14 punts. Es dóna la circumstància que aquest partit s'havia de jugar a Organyà, però els dos clubs havien acordat canvir l'ordre dels partits pel mal estat del camp alturgellenc.
A Primera, La Seu ha baixat al vuitè lloc amb la derrota a Artesa de Segre (3-1). Pel que fa a Segona, derrotes també de l'Oliana a Miralcamp (2-0) i del Castellciutat amb el Bellcairenc (0-1). En canvi, el Coll de Nargó ha guanyat amb el Butsènit (2-0) i ja suma 13 punts.
El futbol no s'atura, ja que la jornada festiva d'aquest dimecres s'aprofitarà per jugar-se el partit que La Seu FC té pendent amb el Guissona.
7 de desembre del 2010 a les 09:35. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
