La Pobla guanya el derbi pirinenc amb la Seu (3-0)
L’Organyà ha empatat amb l’Albesa (2-2), mentre que el Castellciutat ha perdut per la mínima amb el Sant Guim (0-1), i l’Oliana no ha pogut superar l’Agramunt (2-1). A tercera, derrotes del Nargó (3-0) i el Peramola (1-3)
Tampoc han tingut sort els equips del Club Sant Ot, que no s’han pogut imposar al Safa Horta ni a l’OAR Gracia
En Hoquei, ha guanyat el CH Cadí ‘B’ escolar, el prebenjamí i l’aleví
La Pobla de Segur s’ha endut aquest diumenge el derbi pirinenc davant la Seu pel resultat de 3 gols a 0, i col.loca els urgellencs en una difícil situació, a la part baixa de la classificació general, empatats a 17 punts amb el Gimenells i el Torrefarrera. Precisament, els jugadors de Joan Marsà hauran d’intentar guanyar la pròxima jornada un dels equips més dèbils de la temporada: el Gimenells.
Per la seva banda, l’Organyà no va aconseguir la victòria amb l’Albesa i va conformar-se amb el repartiment de punts en un partit molt disputat, que va acabar amb un marcador de dos gols a dos. L’Organyà jugarà diumenge que ve amb el Cervera.
I a Segona Regional, grup catorzè, mala sort pels conjunts de l’Alt Urgell. El Castellciutat va perdre a casa dos punts amb el Sant Guim. No obstant, tot i ser un dels equips més forts de la lliga, només van esgarrapar una victòria per la mínima. L’Oliana, que jugava fora de casa, va perdre dos gols a zero.
La pròxima jornada Oliana i Castellciutat es mediran en un derbi comarcal que es preveu molt emocionant.
I pel que fa a Tercera Regional, derrota del Coll de Nargó amb la Fuliola, en un partit en què es pronosticava el triomf pels alturgellencs. El Nargó s’enfrontarà diumenge que ve al difícil Sanauja, actualment tercer classificat de la lliga. També a tercera el Peramola, ha perdut 1 a 3 amb l’Arrels i jugarà diumenge que ve amb el Térmens.
En Hoquei, el CH Cadí “A” de l’escola, ha perdut amb el Juneda (3-1) i el “B” ha guanyat (1-3). El prebenjamí també s’ha imposat per 2 gols a 1, mentre que l’aleví no ha pogut superar per un gol el Castellar (6-5), ni l’infantil el Girona (2-7). La pròxima jornada els equips de la Seu jugaran amb l’Alpicat.
En handbol, el club Sant Ot no ha pogut sumar cap victòria. Els cadets masculins han perdut amb el Safa Horta i els juvenils masculins amb l’OAR Gracia de Sabadell. La propera setmana el juvenil s’enfrontarà a casa amb el Santpedor, mentre que el cadet es desplaçarà Igualada.
18 de febrer del 2008 a les 11:46. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig