La Seu FC puja fins al vuitè lloc amb el triomf a Tremp (0-2)
Empats a un de l'Organyà a Guissona i de l'Oliana amb la Pobla i primera victòria del Nargó davant el Torà (3-0)
El FS La Seu guanya el derbi amb el Sant Julià (5-7)
La Seu FC s'instal.la a la part tranquil.la de Segona Catalana gràcies al triomf en el nou duel pirinenc contra el Tremp (0-2). Dos gols d'Aleix a la segona part van decantar el matx a favor dels urgellencs, que ara tenen 11 punts, dos menys que l'Organyà. L'equip ganxo va empatar a Guissona (1-1) i ocupa el setè lloc, just per sota de l'Andorra.
A Tercera, l'Oliana també va empatar a un amb la Pobla i es manté a la part baixa: setzè amb 5 punts. I a Quarta, el Coll de Nargó va aconseguir el primer triomf de la temporada davant el Torà (3-0).
En futbol sala, La Seu s'ha emportat el derbi de Territorial a Sant Julià de Lòria. L'equip urgellenc va superar els lauredians per 5-7.
31 d'octubre del 2011 a les 09:39. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
