La Seu cedeix un empat davant del Vilanovenca (2-2)

L'Organyà s'imposa en el derbi pirinenc davant el Pobla de Segur (1-2)

En hoquei, victòria dels alevins, l'escola, el prebenjamí B i el benjamí del CH Cadí

 

L'Organyà s'ha imposat al Pobla de Segur (1-2) en el derbi pirinenc d'aquest cap de setmana. El partit col.loca l'equip de l'Alt Urgell en la quarta posició  amb 35 punts, a set del líder de Primera, el Mollerussa. Cal tenir en compte, però, que els 'ganxos' sumen un partit menys.

Per la seva banda, la Seu ha cedit un empat davant del Vilanovenca (2-2). El partit corresponent a la dissetena jornada de Segona Regional, es va disputar al camp de futbol municipal. Els urgellencs van ser clarament superiors durant tot el partit, però van veure com al minut 20 els lleidatans van avançar-se en el marcador. Abans del descans s'establia l'empat, i a la segona part els nois de Fèlix Gómez s'avançaven en el marcador. Tanmateix, el Vilanovenca va arrencar l'empat en un contracop quan quedaven 8 minuts per finalitzar el matx.

Tot i cedir l'empat amb el Vilanovenca, la Seu és tercera a la classificació general, a cinc punt del Vilanova de la Barca i només un de l'Agramunt. Els urgellencs, a més, tenen dos partits ajornats. La pròxima jornada jugaran amb l'Albi.

I encara en futbol, el Castellciutat ha perdut amb el Sant Guim (3-2), l'Oliana amb l'Alcoletge (4-2) i el Nargó amb el Sant Ramon (3-2). Diumenge que ve  el Castellciutat té partit amb l'Alcoletge; el Nargó amb el Sant Guim; i l'Oliana amb el Fuliola.

Pel que fa a l'hoquei, l'equip aleví del CH Cadí ha jugat a casa i ha guanyat el PHC Sant Cugat B per 7 gols a 2. El desplaçament a Vila-Sana de l'Escola i el Prebenjamí A va ser tot un èxit (0-3), mentre que el partit del Prebenjamí B amb el Bell-lloc va acabar amb victòria pels locals (2-1). El Benjamí va guanyar a Alcañiz (4-5) i l'Infantil va perdre amb el Sant Feliu de Codines (6-3).

19 de gener del 2009 a les 11:35. Esports