La Seu convoca els ajuts per als clubs esportius
El regidor d'esports, Lluís Biosca, confirma l'increment anual del 25% d'aquestes subvencions fins al final de la legislatura
Nota de premsa de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell - Montse Rovira
La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de La Seu d'Urgell ha aprovat aquesta setmana la convocatòria d'ajuts i subvencions destinats als clubs i entitats esportives de la nostra ciutat per aquest any 2008.
La regidoria d’Esports del consistori urgellenc ha incrementat aquesta partida pressupostària per l’augment del número de clubs esportius en actiu a la capital urgellenca, ja que en els darrers tres anys s'han creat a la ciutat quatre noves entitats. D’altra banda, els ajuts s’han reforçat atès el compromís adquirit per l'actual equip de govern d’apujar la subvenció un 25% cada any fins a final de mandat, amb l’objectiu de doblar en quatre anys la quantitat econòmica que les entitats reben actualment.
En aquest sentit, el regidor d'Esports, Lluís Biosca, ha manifestat que l'atorgament dels ajuts i subvencions "anirà sempre vinculat a la puntuació que cadascun dels clubs esportius obtingui per la seva activitat". Biosca ha afegit que "d'aquesta manera, l'Ajuntament de La Seu dóna suport per tal que els clubs esportius puguin seguir oferint el servei de qualitat que donen".
Des del Servei Municipal d'Esports ja s'ha notificat a tots els clubs esportius urgellencs d'aquests ajuts i subvencions. D'altra banda, les associacions que hi estiguin interessades han de lliurar la seva instància a l'Oficina d'Atenció Ciutadana abans del 17 de maig. Per a més informació cal dirigir-se al Servei Municipal d'Esports de l'Ajuntament de La Seu d'Urgell, trucant al telèfon 973 350 010, extensió 811.
16 d'abril del 2008 a les 18:16. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
