Les estacions de nòrdic recuperen l'ànim després d'una campanya de Nadal excel.lent

La bona qualitat de la neu ha afavorit la presència tant dels esquiadors com d'un públic familiar que s'interessa per l'esquí de fons i les raquetes

La Marxa Patufet aplega 192 esquiadors infantils a Sant Joan de l'Erm

Les estacions d’esquí nòrdic de Catalunya han valorat molt positivament l’afluència de visitants durant les festes de Nadal i confiem que el bon estat de la neu continuï portant gent als circuits. 

Segons Tot Nòrdic, "malgrat que els primers dIes de vacances el temps no va acompanyar gaire, aquests darrers dies, freds però molt assolellats, han contribuït a tenir una magnífica qualitat de neu que ha permès a tots els esquiadors gaudir de les estacions". L'associació constata "un augment del públic familiar, la majoria dels quals s’animen a provar l’esquí nòrdic o bé a realitzar itineraris amb raquetes de neu". No han faltat tampoc els esquiadors més fidels, vinguts bàsicament de la resta de Catalunya, i que "desprès d’ un parell de temporades d’escassetat de neu han pogut gaudir de magnífiques esquiades".

L'agrupació d'estacions de nòrdic també ha destacat l'alt nombre d’inscrits a la tradicional marxa Patufet, celebrada dissabte passat a l’estació alturgellenca de Sant Joan de l’Erm. La prova infantil, organitzada pel CEFUC, va comptar amb un total de 192 participants.

7 de gener del 2009 a les 17:35. Esports