Mala jornada pels equips de futbol de l'Alt Urgell
Només el Castellciutat puntua (2-2 contra el Tremp). Derrotes de la Seu (3-1 a Albesa), l'Organyà (4-0 a Almacelles), l'Oliana (0-1 amb el Vielha), el Nargó (1-2 amb el Verdú) i el Peramola (2-1 a Torà)
El Trans Seu de futbol sala guanya clarament el Castellserà (6-0)
Els alevins del CH Cadí perden amb el Sant Ramon per 4-7
Els equips de futbol de l'Alt Urgell han tingut una mala jornada en general. A Primera Territorial, van perdre La Seu a Albesa per 3-1, i l'Organyà a Almacelles, contra l'EFAC, per 4-0. Els dos equips es troben ara, respectivament, en el quinzè i el novè lloc.
A Segona, el Castellciutat ocupa ara el quart lloc, amb 15 punts, després de ser l'únic equip de la comarca que ha puntuat. Va empatar a 2 amb el Tremp, amb gols de Luque i Palau. L'Oliana va perdre amb el Vielha per 0-1 i baixa a l'onzè lloc, amb 10 punts.
A Tercera, derrotes del Nargó, per 1-2 amb el Verdú; i del Peramola, per 2-1 a Torà. El Nargó és cinquè, amb 14 punts, i el Peramola quinzè, amb 7. Aquest diumenge vinent, juguen a casa La Seu contra el Cervera, l'Organyà amb l'Alpicat, i el Peramola amb el Vilanova de l'Aguda. El Castellciutat viatja a Tornabous, l'Oliana a Tàrrega, i el Nargó al camp de l'Arrels.
----------------------------------------------------
En futbol sala, el Trans Seu ha guanyat el Castellserà, per un contundent 6-0, i continua a la part alta del seu grup. Aquesta jornada vinent, els urgellencs aniran als Plans del Sió, i la Penya Barcelonista d'Oliana rebrà el Bellcaire.
----------------------------------------------------
En hoquei patins, pel CH Cadí aquesta jornada només han jugat els alevins, que van perdre amb el Sant Ramon per 4-7. Aquesta jornada vinent, jugaran l'infantil a Lloret i l'aleví a Sant Cugat. També en hoquei, la selecció juvenil d'Andorra, que compta amb dos jugadors del Cadí, ha acabat en novè lloc al campionat d'Europa. Els dos seleccionats éren Aleix Orobitg Pérez i Jaume Tàpies Rautemberg. El torneig el va guanyar la selecció espanyola, formada íntegrament per jugadors catalans.
5 de novembre del 2007 a les 09:33. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
