Organyà-Tremp, Castellciutat-Tàrrega i Nargó-Clariana, partits a casa
Desplaçaments difícils de La Seu a Balaguer i de l'Oliana a Agramunt
El FS Seu Sport rep el tercer classificat, el Castellar de la Ribera
El CF Organyà intentarà aquest diumenge recuperar el liderat de Primera en el duel pirinenc contra el novè classificat, el Tremp. Els ganxos han de guanyar i esperar que punxi el nou primer classificat, el Borges. Al mateix grup, La Seu FC intentarà donar continuïtat al triomf de la setmana passada, tot i que visita un rival difícil com és el cinquè classificat, el Balaguer.
A Segona, el Castellciutat rep l'EF Tàrrega aquest dissabte a la tarda. Els dos equips estan separats per només dos punts a la part alta de la taula. A la part baixa, l'Oliana visita el líder, l'Agramunt. I a Tercera, el Coll de Nargó vol seguir escalant a la classificació en la visita del Clariana.
La jornada de futbol sala presenta al Pavelló un interessant duel entre el Seu Sport i el Castellar de la Ribera, primer i tercer classificat respectivament. Tots dos busquen un nou ascens després que l'any passat ja van pujar junts a Preferent.
23 d'abril del 2010 a les 09:25. Esports
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Esports
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- El Circuit Fer creix amb noves curses i la implicació de Grifone
- Arfa acull la 3a Copa Catalana d'Eslàlom
- La Seu FC-Organyà, derbi comarcal a la penúltima jornada
- Margaret de Ciman, primera renovació del Cadí La Seu per a la temporada 2012-2013



Divendres 25 de maig
