Recepció al Regal Barça a l'Ajuntament de la Seu

L'equip valora la tranquil.litat amb què han pogut preparar els playoff de l'ACB

El conjunt blaugrana jugarà un amistós a Lleida contra el CAI Saragossa

L'equip del Regal FC Barcelona ha estat rebut oficialment aquest matí a l'Ajuntament de la Seu d'Urgell. L'alcalde, Albert Batalla, ha donat la benvinguda a jugadors i cos tècnic juntament amb un bon nombre de regidors que no s'han volgut perdre la trobada. Tampoc no hi ha faltat el president de la Penya Barcelonista Urgellenca, Pere Mentruit.

El Barça completa avui la miniestada a la Seu. És la primera vegada que hi entrenen, si bé ja fa anys que fan la pretemporada a Andorra i anys enrere també s'havien preparat a Puigcerdà. El capità, Roger Grimau, valora la tranquil.litat amb què han pogut treballar.

La concentració s'ha fet per no coincidir amb la Final Four de l'Eurolliga, que es jugava a Barcelona i a la qual el Barça no va accedir. Grimau creu que ara cal posar tots els esforços a guanyar la Lliga ACB. A una jornada pel final de la fase regular, l'equip de Xavi Pascual és líder amb 27 triomfs en 33 partits.

El Regal Barça es desplaçarà aquest vespre a Lleida per jugar un amistós amb el CAI Saragossa.

10 de maig del 2011 a les 11:39. Esports