Servei de ludoteca als partits del Cadí La Seu
La nova activitat vol facilitar l’assistència de les famílies al pavelló
El Cadí rep aquest dissabte l'EBE Eivissa. El Sedis Mausa juga a Navàs
El Sedis Bàsquet posa en funcionament aquesta temporada un nou al.licient per a les famílies que van a veure els partits del Cadí La Seu: un servei de ludoteca.
La proposta arrenca amb el doble objectiu de fer passar una bona estona als infants que van als partits i facilitar als pares i mares el seguiment del matx. La ludoteca estarà instal.lada en un espai al costat de les grades del Palau d’Esports de la Seu, en els partits del Cadí com a local. És fruit d’un acord entre el Sedis Bàsquet i l’entitat local Sasc-Pixies, que treballa habitualment en activitats per a infants i joves.
El servei s’oferirà al preu simbòlic d’1 euro per als socis, i de 3 euros per als no socis. Aquesta iniciativa es vol sumar a la major implicació de la mascota del Sedis, la Tata, en l’animació a la grada abans i durant els partits, dins de l’objectiu que els socis i aficionats animin al Cadí La Seu en tot moment.
Mentrestant, pel que fa a l'àmbit purament esportiu, el Cadí La Seu rep aquest dissabte l'EBE Eivissa. Serà a les 8 del vespre al Palau d'Esports, i com sempre retransmès per RàdioSeu. Els dos equips es troben en la mateixa situació, amb dos triomfs i tres derrotes. El Cadí intentarà compensar la inesperada derrota de dissabte passat contra l'Estudiantes. A l'equip eivissenc hi ha diverses exjugadores urgellenques, com Silvia Morales, Sandra Pirsic i Elsa Donaire.
A la mateixa hora, el Sedis Mausa afrontarà un dels desplaçaments més curts de la temporada, ja que juga a Navàs. L'equip del Bages està consolidat a la Lliga EBA des de fa anys, però ha començat amb el mateix balanç que el Mausa: tres triomfs i tres derrotes. El partit pot suposar el debut el base Ricardo Molina.
30 d'octubre del 2008 a les 19:08. Esports
Altres notícies recents
- Kilian Jornet, sotscampió d'Europa 2012 d'esquí de muntanya
- El senador pirinenc Paco Boya demana 'menys bel.liberància lingüística' a la Defensora del Poble
- La programació cultural de la Seu aposta per la qualitat i per preus assequibles
- Mans Unides de la Seu treballa en un projecte d'ajut a Kènia
- Protecció Civil manté activada la fase d'alerta del Procicat
Altres notícies de la categoria Esports
- Kilian Jornet, sotscampió d'Europa 2012 d'esquí de muntanya
- Confirmada la presència de les millors esquiadores a les proves de Copa del Món a Soldeu
- El Cadí La Seu visita el tercer classificat, el Mann Filter
- Plata per a Aleix Domènec i quart lloc d'Inka Bellés a la tercera jornada de l'Europeu d'esquí de muntanya
- Novè lloc de Naila Jornet en esprint i podi de Miró i Arro a l'inici dels Europeus d'esquí de muntanya



Dimecres 8 de febrer
