La Seu debatrà avui la captació d’aigua del Segre
Aquesta tarda es reuneix la Junta de Portaveus
El principal grup de l’oposició, el PSC-Progrés, expressa el seu ‘rebuig total’ a la proposta del departament de Medi Ambient
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell debatrà aquesta tarda durant la Junta de Portaveus el seu posicionament en relació al possible transvasament d’aigua del riu Segre cap a la conca del Llobregat.
El grup del PSC-Progrés ha assegurat avui que ha demanat a l’equip de govern del consistori que tots els partits redactin una declaració conjunta per tal que en el Consell d’Alcades de l’Alt Urgell, que es reunirà aquest vespre per tractar el tema, el representant de la Seu pugui expressar la voluntat unànime de tots els grups polítics de la capital urgellenca.
El portaveu socialista, Jordi Mas Ortega, ha avançat a RàdioSeu que des del PSC de la Seu hi ha ‘una oposició clara a la captació d’aigua de la capçalera del riu Segre’. Segons ha indicat Mas, ‘no és de rebut que es plantegi aquesta opció, ja que ni tan sols es respectaria el cabal ecològic’. El PSC urgellenc també apunta al fet que ‘hi ha d’altres opcions més viables’.
La petició del PSC per debatre el transvasament d’aigua es justifica també ‘per evitar posicions partidistes i enfrontaments entre territoris’. Jordi Mas ha expressat el seu desig que es consensuï una moció unànime, ‘sense demagogia ni interessos polítics’.
El grup socialista proposa que el text que s’elabori avui de forma conjunta, s’aprovi aquesta mateixa setmana en un ple extraordinari.
1 d'abril del 2008 a les 11:45. Medi Ambient
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Medi Ambient
- Protecció Civil posa en prealerta el pla INUNCAT per les possibles pluges intenses a la meitat oest del país
- L'Alt Urgell no garanteix la continuïtat del refugi d'animals si no es reben més ajuts
- La Seu fa costat a la plataforma contra la guixera de Tost
- La muntanya d’Alinyà es convertirà en campus científic
- Comença la temporada de pesca de muntanya, que s'allargarà fins al novembre



Divendres 25 de maig