Comiat de Jordi Mas com a regidor de l'Ajuntament de la Seu
El polític urgellenc va estar acompanyat i va rebre el suport de tots els membres del PSC-Progrés
El ple aprova una moció per a la creació d’un Consell Econòmic Local i rebutja la proposta d’abandonar el projecte Ermengol
Jordi Mas Ortega va renunciar formalment ahir dilluns al seu càrrec com a regidor del PSC-Progrés a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell per motius de salut. Mas, en un emotiu discurs, va agrair en les seves paraules de comiat “el suport incondicional” que ha rebut de la seva família, el partit i la gent de la Seu. Alhora, va expressar la voluntat de continuar “amb una vida més tranquil.la, però encara vinculat al projecte del PSC-Progrés”.
L’alcalde de la Seu, Albert Batalla, va acomiadar Mas amb un agraïment a la feina feta, reconeixent la tasca dura de l’oposició i les interpel.lacions que implica. Batalla va lamentar la renúncia de Mas al càrrec. “Més enllà de la discrepància política hem de ser capaços d’entendre que cal sumar més que restar i que el Jordi Mas ha fet la seva tasca seguint el seus ideals i la seva forma d'entendre la ciutat i el món”, va manifestar.
Per la seva banda, el nou portaveu socialista, Òscar Ordeig, va felicitar Mas per la seva etapa al capdavant del PSC-Progrés i en va ressaltar “la seva forma de defensar un projecte i un model de ciutat compartit”.
Jordi Mas serà substituït per Anna Gómez, que prendrà possessió del seu càrrec en el plenari del mes que ve.
Debat al plenari de dues mocions del PSC-Progrés
El ple de l’Ajuntament de la Seu també ha debatut aquest dilluns dues mocions del PSC-Progrés. La primera, sobre la creació d’un consell econòmic local a la ciutat, va ser aprovada amb els vots a favor de l’equip de govern (CIU i ERC) i del PP. L’objectiu de l’òrgan serà fer front a la crisi de forma coordinada entre l’Ajuntament i els agents econòmics de la ciutat.
La segona de les mocions, en què es demanava desestimar el projecte de l’Espai Ermengol i potenciar la Catedral, el Museu Diocesà i el Parc del Segre, no va rebre el suport de l’equip de govern, tot i que sí el del PP. El regidor de Turisme, Miquel Caminal, va tornar a defensar la iniciativa i va assegurar que a hores d’ara és impossible canviar el destí de la subvenció del Fons FEDER. Caminal va sol.licitar a l’oposició “reflexió” per remar "en la mateixa direcció”.
Per la seva banda, Òscar Ordeig va instar a dialogar sobre aquesta qüestió, malgrat que va avançar que "no hi ha color entre la nostra proposta de potenciar allò que tenim i la de tirar endavant l'Espai Ermengol".
8 de juny del 2010 a les 13:47. Política
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Política
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
- L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza una jornada lúdica i reivindicativa
- La Diputació aprova una moció contra la supressió de municipis
- Trobada a la Seu entre diputats d'ERC i càrrecs electes de l'Alt Pirineu
- Oliana s'adhereix per unanimitat a l'Associació de Municipis per la Independència



Cap de setmana - 2ª Pasqua
