Definides les llistes per a les eleccions d'Andorra, amb Jaume Bartumeu i Antoni Martí com a principals candidats
També es presenten ApC, amb Eusebi Nomen, i Els Verds amb Isabel Lozano
Les llistes per a les eleccions generals del 3 d'abril a Andorra ja estan definides. Pel Partit Socialdemòcrata, repeteix novament com a cap de llista l'actual Cap de Govern, Jaume Bartumeu. L'altre favorit a priori és Antoni Martí, que lidera el nou partit Demòcrates per Andorra, hereu de Coalició Reformista.
De la seva part, Andorra pel Canvi tornarà a concòrrer sota el lideratge d'Eusebi Nomen. També torna a presentar-se Isabel Lozano al capdavant d'Els Verds, actualment sense representació.
Darrere els caps de llista, en els primers llocs destaquen, pel PS, Rosa Gili, David Rios i Gerard Barcia; per DPA, Jordi Cinca, Ladislau Baró i Aleix Varela; i per APC, Josep M. Bringué, Peggy Cerqueda i Joaquim Tomàs.
Les llistes parroquials, en les quals s'escullen 14 dels 28 consellers, també presenten noms rellevants. Pel PS, el ministre Pere López es presenta per la Massana, i Bruno Bartolomé, per Sant Julià. Els seus respectius rivals per DpA seran Daniel Armengol i Roser Bastida. A la capital els candidats dels dos principals partits seran Carles Blasi i Sílvia Riba.
ApC i Els Verds no presenten llistes parroquials ateses les poques possibilitats d'obtenir-hi representants.
23 de febrer del 2011 a les 16:36. Política
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Política
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
- L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza una jornada lúdica i reivindicativa
- La Diputació aprova una moció contra la supressió de municipis
- Trobada a la Seu entre diputats d'ERC i càrrecs electes de l'Alt Pirineu
- Oliana s'adhereix per unanimitat a l'Associació de Municipis per la Independència



Cap de setmana - 2ª Pasqua