El nou ambaixador d'Espanya visita l'alcalde de la Seu

Alberto Moreno Humet ha abordat amb Albert Batalla la situació dels treballadors fronterers

El diplomàtic també creu imprescindible que continuïn les obres a la N-145

L'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, ha rebut aquest dimecres a l'ajuntament urgellenc al nou ambaixador d'Espanya al Principat d'Andorra, Alberto Moreno Humet, que substitueix l'urgellenc Eugeni Bregolat, que va ser nomenat recentment ambaixador a la Xina.

L'alcalde i el diplomàtic espanyol, que ha signat el llibre d'honor de la ciutat, han mantingut una primera trobada de treball on, entre d'altres temes, s'ha abordat la qüestió de la situació dels treballadors transfronterers, així com l'estat de les obres de la carretera N-145, entre la Seu i Andorra.

Pel que fa a les dues problemàtiques, Alberto Moreno ha manifestat que treballarà per trobar-hi solucions. En relació amb la millora de la carretera, ha afirmat que "interessa a tothom que es reactivi aviat, ja que està pitjor que abans". En la qüestió dels fronterers, el diplomàtic ha recordat que, tot i els avenços, "encara hi ha moltes coses a fer perquè aquests treballadors aconsegueixin millores, no només en l'àmbit fiscal, sinó també en drets socials i laborals".

El nou ambaixador espanyol al Principat ha expressat el seu convenciment que "si es treballa conjuntament s'aconseguirà trobar una sortida a aquests problemes".

16 de març del 2011 a les 17:57. Política