Felip Puig afirma a l'Alt Urgell que preveu una "onada de canvi" a Catalunya

El secretari general de Convergència ha assistit al sopar anual de l'agrupació comarcal, amb uns 150 militants i simpatitzants

El Secretari general adjunt de Convergència Democràtica de Catalunya, Felip Puig, va participar aquest dissabte en el sopar anual de militants i simpatitzants de la formació nacionalista a l'Alt Urgell, amb la presència d'unes 150 persones.

Durant l'acte, que cada any se celebra al mes de febrer, Puig va anunciar "l'inici d'una onada de canvi a Catalunya que ha de portar, amb el lideratge de CiU, a recuperar el rumb d'un país seriós, amb idees clares i que generi oportunitats per a tothom". El diputat de CiU va mostrar-se molt preocupat per la "desorientació de Catalunya durant els darrers anys de Govern tripartit, i especialment en aquests moments en què la crisi econòmica necessita de lideratges clars i forts per sortir-ne com més aviat millor".

La trobada va comptar amb l'assitència d'alcaldes i regidors de la comarca, com ara l'alcalde de la Seu i diputat per CiU, Albert Batalla; el portaveu d'Oliana i cap comarcal de CDC, Ventura Roca; i el president del Consell Comarcal, Jesús Fierro.

Batalla i Roca van encoratjar tots els assistents a "treballar incansablement per donar resposta, des de la nostra comarca, a les necessitats que en aquests moments ténen els ciutadans, les famílies i les empreses". Segons va dir l'alcalde de la Seu, "en els moments econòmicament complicats com el que vivim, cal que els partits polítics i les institucions públiques siguin el màxim d'ambiciosos i rigorosos per trobar respostes i solucions als reptes".

Batalla va manifestar que "aquests han estat i són els valors i actituds constants de la gent de Convergència", per la qual cosa es mostra "convençut que els ciutadans de l'Alt Urgell continuaran donant suport a la federació nacionalista d'una forma majoritària i ampliada".

9 de febrer del 2009 a les 13:08. Política