Josep Maria Pelegrí afirma que cal 'una sensibilitat especial envers el Pirineu'
El conseller d'Agricultura i Medi Natural vol potenciar el diàleg amb les institucions, entitats i ciutadans
Pelegrí s'ha entrevistat amb el delegat del Govern, Albert Alins
El conseller d'Agricultura i Medi Natural, Josep Maria Pelegrí, ha afirmat en la seva primera visita com a conseller a les comarques de muntanya que el Govern de la Generalitat tindrà " una sensibilitat especial envers el Pirineu". Pelegrí ha indicat també, en declaracions a l'ACN, que "la pitjor desigualtat és tractar tothom de la mateixa manera".
El conseller ha participat en la festivitat de Sant Sebastià del Pont de Suert, en el marc de la qual s'ha referit a alguns dels temes que haurà d'afrontar durant els propers mesos. Un dels més polèmics és l'ampliació del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici. Pelegrí ha manifestat que aquest tema es "desencallarà", però ha deixat clar que el primer que s'ha de canviar és "el no diàleg" que hi ha hagut fins ara.
En aquest sentit, el conseller Pelegrí ha assegurat que des del Govern de la Generalitat "es potenciarà el diàleg amb les institucions, entitats i ciutadans del territori". Per al nou conseller català, "és bàsic engegar processos de participació".
Josep Maria Pelegrí s'ha entrevistat aquest dijous amb l'alcalde i també delegat del Govern a l'Alt Pirineu i Aran, Albert Alins. Pelegrí ha elogiat la festa de Sant Sebastià i ha dit que actes com aquest "formen part del patrimoni de Catalunya i, a la vegada, són elements dinamitzadors del territori".
21 de gener del 2011 a les 10:55. Política
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Política
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
- L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza una jornada lúdica i reivindicativa
- La Diputació aprova una moció contra la supressió de municipis
- Trobada a la Seu entre diputats d'ERC i càrrecs electes de l'Alt Pirineu
- Oliana s'adhereix per unanimitat a l'Associació de Municipis per la Independència



Divendres 25 de maig
