Les eleccions europees a RàdioSeu (i V): Dolors Vidal
La sisena candidata del PSC prima les polítiques socials i la necessitat de conformar una majoria progressista a Estrasburg
Vidal completa la sèrie d'entrevistes sobre els comicis, en que també hi han intervingut Mireia Huerta, Jesús Galindo, Oriol Junqueras i Sol Gasch
La sisena candidata del PSC a les eleccions europees, Dolors Vidal, ha completat aquest divendres la sèrie d'entrevistes de RàdioSeu sobre les eleccions europees. Vidal ha prioritzat les polítiques socials i la necessitat de conformar una nova majoria progressista al Parlament d'Estrasburg.
La candidata socialista pel Pirineu creu que el seu grup pot garantir que la Unió Europea impulsi noves mesures de conciliació de la vida laboral i familiar i de defensa de les condicions de treball. L'alcaldessa de les Valls d'Aguilar remarca que les institucions europees cada cop tenen més influència.
Dolors Vidal ha criticat la darrera revisió de les quotes lleteres i també s'ha mostrat d'acord amb la demanda dels pagesos perquè s'apliqui als productes de fora de la Unió les mateixes exigències que els posen a ells. Finalment, Vidal ha defensat que totes les institucions europees puguin atendre els ciutadans en català.
La conversa amb Dolors Vidal (PSC) completava la sèrie d'entrevistes que RàdioSeu ha realitzat amb els grups polítics presents a l'Alt Urgell. Els dies anteriors s'ha parlat amb Mireia Huerta (CiU), Jesús Galindo (PP), Oriol Junqueras (ERC) i Sol Gasch (ICV).
5 de juny del 2009 a les 12:26. Política
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Política
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
- L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza una jornada lúdica i reivindicativa
- La Diputació aprova una moció contra la supressió de municipis
- Trobada a la Seu entre diputats d'ERC i càrrecs electes de l'Alt Pirineu
- Oliana s'adhereix per unanimitat a l'Associació de Municipis per la Independència



Cap de setmana - 2ª Pasqua
