Montilla demana 'confiança i sacrifici' als ajuntaments per guanyar la partida a la crisi
El president de la Generalitat ha presidit la commemoració dels 30 anys del PUOSC
El conseller Ausàs destaca la contribució dels ajuts a l'equilibri territorial
El president de la Generalitat, José Montilla, ha demanat aquest dimarts als municipis catalans "confiança i sacrifici", a més d'un "esforç per guanyar la partida a la crisi". En el marc de la commemoració dels 30 anys del Pla Únic d'Obres i Serveis (PUOSC), Montilla ha asseverat que les administracions, també els ajuntaments, hauran de "fer molt amb menys pressupost" com a conseqüència dels plans d'austeritat per reduir el dèficit públic. A més, ha fet una crida als ajuntaments a treballar amb la Generalitat amb "confiança i no recels".
La commemoració dels 30 anys del PUOSC va reunir ahir, a més de càrrecs locals, el conseller de Governació, Jordi Ausàs, i els exconsellers i diputats Josep Maria Pelegrí (CiU) i Anna Simó (ERC).
Durant l'acte, el conseller Jordi Ausàs va fer un balanç 'positiu' de la contribució que ha fet el PUOSC al llarg de 30 anys en l'equilibri territorial de Catalunya. Així mateix, va considerar que 30 anys després "és un bon moment per fer una reflexió entorn a aquest pla –'singular' a l'Estat- perquè esdevingui realment el que unifiqui totes les actuacions que es preveuen al país".
Duran l'acte, Montilla va guardonar cinc ens locals que han realitzat projectes fets amb recursos del PUOSC i que s'han destacat en diferents àmbits. Es va premiar el Consell Comarcal del Baix Camp i els ajuntaments de Fondarella, Fornells de la Selva, Salt, Lluçà i Arnes.
23 de juny del 2010 a les 11:24. Política
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Política
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
- L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza una jornada lúdica i reivindicativa
- La Diputació aprova una moció contra la supressió de municipis
- Trobada a la Seu entre diputats d'ERC i càrrecs electes de l'Alt Pirineu
- Oliana s'adhereix per unanimitat a l'Associació de Municipis per la Independència



Cap de setmana - 2ª Pasqua
