Progrés anuncia un procés de participació ciutadana 'per construir la Seu del futur'

Òscar Ordeig fa una crida a les persones, associacions i entitats perquè hi prenguin part

L'objectiu és "crear una alternativa per sumar més sensibilitats"

El PSC-Progrés ha iniciat un procés de participació durant el mes de febrer per escoltar les propostes i els suggeriments dels ciutadans sobre com ha de ser la Seu d'Urgell dels propers anys. El candidat de Progrés a l’alcaldia, Òscar Ordeig, ha fet una crida a les persones, associacions i entitats perquè hi participin.

Les taules de debat i de participació es faran durant tot el mes de febrer, de 8 a 10 del vespre, al local del partit situat a la plaça del Carme de la Seu. En total, s'han establert 12 àmbits de debat, entre els quals hi ha l’urbanisme i les infraestructures, el medi ambient, la sanitat, l’educació, la gent gran, la joventut, la promoció econòmica i el turisme, la cultura o l’ esport.

Totes les persones interessades en participar, poden dir la seva tant de forma presencial com a través de la web www.progreslaseu.cat o www.oscarordeig.cat.

Òscar Ordeig fa una crida a tots els ciutadans, entitats i associacions "perquè prenguin part en la construcció d’una alternativa progressista de govern, on el denominador comú sigui la voluntat de tenir un Ajuntament eficaç, dinamitzador econòmic i social de la ciutat".

Ordeig defensa "un plantejament obert, de respecte a l’entorn natural, de potenciació del nostre patrimoni històric, on s’incentivin i impulsin activitats econòmiques com ara, el sector agroalimentari tant industrial com artesanal". Així mateix, afegeix que "és necessari potenciar sense complexos el paper de La Seu com centre de serveis administratius i de tot tipus, gràcies a la seva situació estratègica, cruïlla de la zona econòmica més dinàmica dels Pirineus".

CALENDARI TAULES DE DEBAT i PARTICIPACIÓ (Febrer 2011)

1.- Urbanisme i infraestructures
Dimarts, dia 8
2- Mon rural i Medi Ambient
Dimecres, dia 9
3.- Serveis Socials
Dijous, dia 10
4.- Hospital, CAP, prestacions sanitàries
Dimarts, dia 15
5.- Promoció econòmica i Turisme
Dimecres, dia 16
6.- Cultura
Dijous, dia 17
7.- Esports
Divendres, dia 18
8.- Fronterers
Dimarts, dia 22
9.- Educació
Dimecres, dia 23
10.- Gent Gran i sociosanitari
Dijous, dia 24
11.- Joventut, Festes i Tradicions
Divendres, dia 25
12.- Immigració
Dissabte, dia 26 a les 4 de la tarda

2 de febrer del 2011 a les 11:28. Política