SI, satisfeta per la rebuda al seu projecte a l'Alt Urgell
Pere-Miquel Parés destaca l'interès dels votants i no descarta obtenir escó al Parlament
Les presentacions en campanya han comptat amb Isabel-Clara Simó i Xavier Segura
Solidaritat Catalana per la Independència (SI) s'ha mostrat satisfeta per la rebuda del seu projecte a l'Alt Urgell. La nova formació liderada per Joan Laporta va celebrar actes de presentació aquest cap de setmana passat a la Seu, Oliana i Organyà.
Els mítings van comptar amb la presència de l'escriptora Isabel-Clara Simó, número 4 per Barcelona, i el cap de llista per Lleida, Xavier Segura. El representant alturgellenc a les llistes, Pere Miquel Parés, destaca l'interès que ha despertat SI tot i ser un partit creat ara fa pocs mesos.
Sobre les possibilitats d'obtenir escó, Parés es mostra prudent, però alhora optimista pel que fa al suport que poden obtenir dels electors.
L'eix principal del programa de Solidaritat Catalana és la creació d'un Estat propi per millorar el benestar econòmic i social de tots els catalans. El partit liderat per Joan Laporta creu que així es podrà gestionar tota la riquesa que genera el país, tenint en compte que actualment l'Estat es queda uns 22.000 milions anuals en impostos que no retornen a Catalunya.
25 de novembre del 2010 a les 11:26. Política
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Política
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
- L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza una jornada lúdica i reivindicativa
- La Diputació aprova una moció contra la supressió de municipis
- Trobada a la Seu entre diputats d'ERC i càrrecs electes de l'Alt Pirineu
- Oliana s'adhereix per unanimitat a l'Associació de Municipis per la Independència



Cap de setmana - 2ª Pasqua
