Visita institucional de Gilabert a Llimiana i Gavet
El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, fet aquest dimarts una visita institucional a la comarca del Pallars Jussà, a la que també ha assistit el diputat Bonifaci Colomina.
Gilabert ha iniciat la seva visita a Llimiana, on ha estat rebut per l’alcalde, Joan Elies. Després de signar el Llibre d’Honor i mantenir una reunió de treball, ha visitat la població i la Casa Bonifaci Museu de Llimiana.
Posteriorment, s’ha desplaçat fins a Gavet de la Conca, on s’ha entrevistat amb l’alcalde, Josep Durany, i ha signat el Llibre d’Honor. Després han visitat la població de Gavet i el nucli agregat de Fontsagrada.
Després de l’acte de presentació pública de l’estudi ‘Projecció Internacional: Lleida, les seves comarques i l’Alt Pirineu i Aran’, el president de la Diputació ha mantingut un dinar de treball amb els alcaldes de la comarca del Pallars Jussà al restaurant ‘Fa uns anys’ de la Pobla de Segur. Durant la trobada han tractat sobre diferents temes relacionats amb la comarca.
4 de novembre del 2009 a les 11:30. Política
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Política
- La Comissió Europea contra el Racisme veu avenços en integració a Andorra
- L'Assemblea de l'Alt Urgell per la Independència organitza una jornada lúdica i reivindicativa
- La Diputació aprova una moció contra la supressió de municipis
- Trobada a la Seu entre diputats d'ERC i càrrecs electes de l'Alt Pirineu
- Oliana s'adhereix per unanimitat a l'Associació de Municipis per la Independència



Cap de setmana - 2ª Pasqua