'Un any i una hora', el resum informatiu del 2007 a RàdioSeu
S'emet aquest dilluns 31, a les 12 del migdia
Elisabet Valls presenta aquesta matinada, a les 2, un programa especial per a tota la xarxa de COM Ràdio
RàdioSeu acomiada el 2007 amb el programa 'Un any i una hora'. S'emet aquest dilluns 31 des de les 12 en punt del migdia. L'espai és dirigit i presentat per Marta Pujantell, amb el control tècnic de Glòria González.
Al llarg d'una hora, el programa fa un repàs als esdeveniments més importants del 2007 a la Seu, l'Alt Urgell i el Pirineu, acompanyat de les declaracions i els documents sonors més significatius de l'any.
D'altra banda, RàdioSeu participa aquesta nit de cap d'any de la programació especial de COM Ràdio. La nostra col.laboradora Elisabet Valls presentarà una edició especial del programa 'Cançons que parlen'. El podreu escoltar entre les 2 i les 3 de la matinada al 107.2 de la FM, a internet i també a qualsevol de les freqüències de COM Ràdio i d'emissores municipals arreu de Catalunya.
Al llarg de la nit també es podrà escoltar programes elaborats per les ràdios locals de Cornellà, Parets del Vallès, l'Escala, Mollet i Badalona. Prèviament, entre les 10 de la nit i la 1 de la matinada, Franc Lluís i Sara Barrera donaran la benvinguda al 2008 amb l'especial 'Feliç any COM', amb una selecció de cançons escollides pels oients.
31 de desembre del 2007 a les 09:34. Programació
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas



Cap de setmana - 2ª Pasqua
