Actes a l'Alt Urgell amb relació al Dia Mundial de la Sida

El programa inclou una exposició, cinema, música i parades informatives

Durant tot l'any l'Oficina Jove ofereix targetons informatius per prevenir la malaltia

L'Oficina Jove de l'Alt Urgell organitza un seguit d'activitats des d'aquest dissabte i fins al dia 4, per a commemorar el Dia Mundial de la Sida a la Seu i comarca.

Els actes s'inicien aquest dissabte amb la inauguració de l'exposició de cartells sobre prevenció del VIH, a Organyà, on també hi haurà una taula informativa. A la Seu d'Urgell, la primera activitat serà el dimarts amb un taller al Casal de Joves l'Escorxador, a les sis de la tarda. Dimecres dia 1, Dia Mundial de la Sida, es projectarà la pel•lícula 'El condón asesino', també a l'Escorxador, a les sis de la tarda.

També a partir de l'1 de desembre, l'exposició de cartells per la prevenció s'instal•larà a les dependències de l'ajuntament d'Oliana, i paral.lelament es podrà veure al Passadís de l'Oficina Jove de la Seu.

Dissabte 4 de desembre, de les onze del matí a la una del migdia, s'instal•larà una taula informativa sobre la Sida, amb música en directe, a la plaça de Sant Josep de Calassanç de la Seu d'Urgell. Els actes compten amb la col•laboració de l'Associació Antisida Lleida, el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, locals d'oci nocturn de l'Alt Urgell i els ajuntaments d'Organyà, Oliana i la Seu d'Urgell.

Campanya 'Assegura't'


Durant tot aquest any, l'Oficina Jove de l'Alt Urgell distribueix targeters amb preservatius i informació sobre la prevenció del VIH i altres malalties de transmissió sexuals als locals d'oci nocturn (en qualsevol pub i al complex La Muga), a les fires dels diversos municipis de la comarca i a les mateixes instal•lacions de l'Oficina Jove.

26 de novembre del 2010 a les 16:55. Societat