CIU demana coordinació dels autobusos amb les visites concertades de l'Hospital de Tremp
El diputat del Grup Parlamentari de Convergència i Unió i alcalde de Sort, Agustí López, ha presentat al Parlament una Proposta de Resolució, per tal d’instar el Govern de la Generalitat a “dur a terme les gestions necessàries per tal de fer efectiva la coordinació dels horaris de les visites concertades dels pacients del Pallars Sobirà a l’Hospital Comarcal del Pallars, de Tremp, amb els del transport públic de viatgers”.
Tal com ha destacat Agustí López, “diverses poblacions del Pallars Sobirà es troben a més d’1 hora de conducció fins a l’Hospital, com ara els nuclis de Sarroca de Baen, al municipi de Baix Pallars, o el de Jou, al municipi de la Guingueta d’Àneu, entre d’altres”.
Els habitants d’aquests nuclis compten amb un autobús públic els dies feiners, que surt d’Esterri d’Àneu a les 5’30 del matí o de València d’Àneu a les 7’30 hores, segueix tots els pobles i viles del fons de la vall de la Noguera Pallaresa i arriben a Tremp a les 6’51 o a les 8’54 respectivament. També hi ha la possibilitat de baixar a les 13’40 a l’estiu o a les 14’30 des de la tardor a la primavera. La tornada es pot fer des de Tremp a les 11’24, a les 14’00 o a les 18,13.
“Aquests horaris tan limitats, provoquen reiterades queixes de molts pacients, que han de patir esperes improcedents o que no poden acabar la seva visita a l’especialista, condicionats per les hores marcades per al viatge de tornada”.
Agustí López s’ha fet ressò d’aquestes reivindicacions dels pacients del Pallars i ha portat la seva proposta a la Cambra catalana, per tal de donar solució a un dels problemes que provoca “el notable dèficit de transports públics que afecta a la comarca del Pallars Sobirà”.
20 de juny del 2008 a les 13:33. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua