Commemoració del 25è aniversari de l'Esplai de la Gent Gran de la Seu
Els actes inclouen un homenatge als socis de més de 95 anys i als ex-presidents
L'organització ha previst una exposició de fotografies, de pintura i manualitats, i la projecció d'un audiovisual de la celebració
El pròxim dilluns, 15 de juny, s'iniciaran els actes de celebració del vint-i-cinquè aniversari de la fundació de L'Esplai de la Gent Gran de la Seu d'Urgell. Les activitats s'allargaran fins diumenge 21. La junta directiva de L'Esplai ha volgut manifestar en relació amb aquesta important efemèride que “en aquests 25 anys, el dia a dia de L'Esplai, juntament amb la resta de la societat, ha sofert molts canvis, i des del marc de l'associació s'ha procurat adaptar-se a aquestes noves realitats de la millor manera possible, i es continuarà fent amb la inestimable ajuda dels socis”.
Del gruix dels actes cal destacar l'homenatge dedicat als socis de 95 anys i més, que tindrà lloc aquest dimarts a les sis de la tarda amb la presència del Bisbe d'Urgell, Joan Enric Vives, entre d'altres autoritats de la Seu. També es farà la inauguració d'una exposició de fotografies, pintura i manualitats i la projecció d'un audiovisual elaborat expressament pel vint-i-cinquè aniversari.
Per dijous, 18 de juny, s'ha organitzat una caminada popular fins a Montferrer, on els participants podran fer una visita al Museu de la Farinera. Per dissabte 19, tots els socis i sòcies de L'Esplai podran gaudir d'una cantada d'havaneres amb el grup Vallparadís, amb rom cremat, a la plaça del Deganat, a les set del vespre.
Diumenge, 21 de juny, serà la jornada de cloenda d'una setmana plena de celebracions. S'iniciarà a les deu del matí amb una missa cantada per la coral de L'Esplai a l'església del Seminari. Tot seguit hi haurà una xocolatada a les instal·lacions de L'Esplai. A les 12 del migdia tindrà lloc l'acte de cloenda a la sala de Sant Domènec amb un concert de la Coral, la projecció de l'audiovisual dels 25 anys i el lliurament de diplomes als ex-presidents d'aquesta associació de la gent gran. L'acte serà presidit conjuntament per l'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, i el conseller de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya, Jordi Ausàs.
A les dues del migdia se celebrarà un dinar al poliesportiu municipal. El colofó el posarà un gran ball amb el duet Eclipse.
15 de juny del 2009 a les 11:24. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
