El 'Cercatasques', novetat de la Festa Major del Casc Antic
El programa combina els actes tradicionals amb els proposats pel Casal Popular
Divendres a la nit hi haurà el Concert Jove, amb els grups Los Tanyuts, Escasa Libertad i Les Absentes
Aquest divendres, dissabte i diumenge, el Casc Antic de la Seu d’Urgell celebrarà la seva Festa Major, organitzada per l’Associació de Veïns i Botiguers del Casc Antic i pel Casal Popular Alt Urgell. La programació combina per segon any consecutiu els actes més tradicionals amb els proposats per la gent jove.
Els organitzadors animen tots els veïns de la Seu a "participar de l’ambient festiu i alegre amb què es vol impregnar els carrers més antics de la Seu". Els actes comencen aquest divendres a les 6 de la tarda, amb jocs per la mainada al carrer dels Canonges, davant del Casal Popular. A les 10 de la nit, hi haurà la cantada d’havaneres a la plaça de Sant Miquel, a càrrec del grup Boira. I a partir de la mitjanit, se celebrarà el segon Concert Jove al Parc del Cadí, amb els grups Los Tanyuts (Montferrer), Escasa Libertad” (la Seu) i Les Absentes (Solsona), seguit d'una sessió de posadiscs (PD).
Dissabte a les 2 del migdia se celebrarà el Dinar de Festa Major. Per 6 euros, els assistents podran gaudir d'arròs de muntanya, pa, vi i postres. Els tiquets es venen als establiments del Casc Antic. A les 4 de la tarda començarà el Campionat de Botifarra, seguit a 2/4 de 8 pel primer Cercatasques, amenitzat per la batucada “Ai Batutanga”. Aquesta és la novetat principal del programa d'enguany.
La jornada de dissabte es completarà amb el Ball de Nit a la plaça de Sant Roc, amb el Duet Aria. Finalment, diumenge a les 9 de la nit se celebrarà la Missa de Sant Roc, amb coca, vi i música del Pirineu a càrrec del conjunt Surti Com Surti.
12 d'agost del 2009 a les 16:32. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
