El Conselh Generau d'Aran planteja mesures per millorar la recollida d'escombraries
El Conselh Generau d'Aran ha sol.licitat la intervenció dels Mossos d'Esquadra per agilitzar la recollida d'escombraries, després de rebre queixes dels veïns de Vielha i Naut Aran per contenidors de brossa desbordats durant el pont festiu de la Puríssima.
L'administració aranesa assegura que la recollida s'ha vist obstaculitzada en ocasions per la presència de vehicles mal aparcats al costat dels contenidors. D'altra banda, des de l'administració també s'indica que durant els últims dies s'ha augmentat en un 30% el volum de residus.
El Conselh planteja ara mesures per canviar els horaris de recollida, establir línies específiques de camions per buidar els contenidors soterrats o bé reforçar la plantilla que porta a terme aquest servei amb l'objectiu d'evitar altres caos per Nadal.
10 de desembre del 2010 a les 10:22. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua