El restaurant L’Estanc d’Adrall reparteix més de 600.000 euros de la Loteria de Nadal
El número 10.103, comprat a Tarragona, és una xifra inferior al tercer premi del sorteig nadalenc
Els afortunats rebran 1.060 euros per cada dècim
La Loteria de Nadal finalment no ha estat tan esquerpa a la comarca. El restaurant L’Estanc d’Adrall ha repartit entre els seus clients i amics 636.000 euros amb el número 10.103, una xifra inferior al tercer premi de la Grossa, que va recaure en el 10.104. Els dècims, comprats a Tarragona, s’han venut de forma molt repartida, tot i que el propietari de l'establiment, Toni Sánchez, assenyala que "la clientela habitual és molta gent de la comarca i, per tant, són els compradors majoritaris".
Sánchez s’ha mostrat satisfet pel fet d’haver acostat la sort a l’Alt Urgell, tot i que ha puntualitzat que “no té cap mèrit, ja que ha estat simplement l’atzar”. Així mateix, el propietari del restaurant d’Adrall manifesta que és molt gratificant constatar l’alegria dels afortunats. “De seguida ens van començar a trucar per telèfon, pel carrer ens aturen... el millor de tot és que només veníem els dècims sencers i això suposa un bon pessic”, comenta.
Els afortunats rebran 1.060 euros per cada 20 o, el que és el mateix, 53 euros per euro jugat. L’Estanc d’Adrall va vendre 12.000 euros en un total de 600 participacions.
Els propietaris del restaurant alturgellenc juguen a aquest número des de fa uns anys, però mai no els havia tocat. L’any que ve repetiran.
23 de desembre del 2009 a les 14:28. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua