El servei 'Compartir Cotxe', ara també des de l'iPhone
La borsa interactiva esdevé accessible a través dels telèfons d'última tecnologia
L'objectiu és facilitar els desplaçaments per feina, estudis o viatges
Nota de l'Ajuntament de la Seu. Montse Rovira
El servei 'Compartir Cotxe' de la Seu d'Urgell ha incorporat l'accés des dels telèfons iPhone, amb el doble objectiu d'adaptar-se a les noves tecnologies i facilitar encara més als usuaris l'accés a la xarxa de municipis que fomenten la mobilitat sostenible.
Quan l'usuari de 'Compartir Cotxe' accedeix a la xarxa a través d'aquest nou terminal multimèdia, la pantalla habitual del web es transforma i s'adapta a la versió d'Iphone per iniciar l'operació amb facilitat.
El servei ‘Compartir Cotxe’, que es va crear a la Seu d'Urgell ara fa dos anys, és una borsa on-line de persones que tenen interès en compartir cotxe amb altres que realitzin els mateixos trajectes o similars. És en definitiva, la millor manera de reduir la contaminació i a la vegada les despeses que es deriven del qualsevol viatge.
En aquest sentit, la regidora de Joventut de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, Mireia Pellicer, ha assenyalat que “aquest servei és una alternativa al transport públic a les nostres comarques i alhora permet un estalvi econòmic i de temps als seus usuaris”. Pellicer ha afegit que aquest projecte està pensat per donar servei al gran nombre de treballadors que cada dia es desplacen cap a Andorra i als estudiants de La Seu i comarca que han d’anar cap a Lleida o Barcelona, “tenint en compte mesures de sostenibilitat en la mobilitat”.
‘Compartir Cotxe’ és un servei que podem trobar a través del portal d’internet i també a través d’un link a www.laseu.cat, així com al web del Punt Jove Actiu. Per accedir-hi cal registrar-se com a usuari. S’hi poden trobar aplicatius ja predeterminats per anar a treballar, a la universitat, de viatge, cercar companys de viatge, anar a altres destinacions i cercar viatges.
Aquesta iniciativa té com a objectiu facilitar als ciutadans i a les ciutadanes de La Seu d’Urgell una altra alternativa en els seus desplaçaments tenint en compte mesures de sostenibilitat en la mobilitat; disminuir la contaminació i el consum energètic produït pels vehicles privats; i millorar la utilització de l’espai públic.
7 d'octubre del 2009 a les 16:30. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
