Els jutges de Lleida no faran vaga tot i que reclamen millores laborals
La normalitat als jutjats de Lleida sembla ser que estarà garantida després que els jutges hagin decidit per unanimitat no secundar la vaga convocada a nivell estatal. Això no obstant, el degà dels jutges de Lleida, Eduard Enrech, ha dit que el pròxim 18 de febrer s'explicarà als mitjans de comunicació quines són les seves reivindicacions i mostraran 'in situ' unes condicions de treball que consideren 'lamentables', sobretot pel que fa a l'ús de les noves tecnologies.
En aquest sentit, el president de l'Audiència de Lleida, Francesc Segura, ha assegurat que es dóna suport a les reivindicacions dels magistrats i ha afegit que cada jutge podrà decidir de forma individual si secunda o no la vaga.
A l'assemblea de jutges que s'ha celebrat aquest dimecres i ha participat tretze jutges dels setze que hi podien assistir (ja que els jutges substituts no tenen dret a assistir-hi). Així mateix, ha assenyalat que els que han faltat ha estat perquè en aquells moments tenien una vista.
22 de gener del 2009 a les 10:33. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua