L'Ajuntament anunciarà properament el projecte guanyador per construir la residència
El consistori urgellenc ha rebut 20 propostes per a l'edifici, que no s'endarrerirà tot i la crisi
Aquest diumenge s'ha fet la cloenda de la Festa de la Gent Gran
Ajuntament de la Seu d'Urgell. Montse Rovira
L'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, ha anunciat aquest diumenge que properament se sabrà quin és el projecte guanyador dels més de vint que s'han presentat al concurs d'idees per a construir la residència assistida i centre de dia per a la gent gran. Batalla ha manifestat que “malgrat la crisi l'Ajuntament de la Seu hi posarà tots els esforços perquè aquest equipament tan necessari per a la ciutat pugui ser una realitat”.
L'anunci s'ha fet a la cloenda de la Festa de la Gent Gran a la Sala de Sant Domènec, on precisament s'ha posat a exposició pública els 20 projectes. En l'acte, Albert Batalla va subratllar “la importància de l'aportació que fa la gent gran a la ciutat” i va exhortar els padrins i padrines que reivindiquin que cada dia sigui el dia de la gent gran.
La regidora de gent gran, Montserrat Bonet, creu que la festa és un "reconeixement públic envers les persones de més edat" i que “el lema de la festa d'enguany, L'aportació de l'experiència a la vida dels pobles, recull perfectament els valors, sentiments i, sobretot, experiència”. Bonet va incidir a potenciar "el treball comunitari que es fa des de les associacions i entitats com a nivell particular, donant un paper actiu a la gent gran de la Seu”.
En l'acte es va llegir el manifest de la gent gran, a càrrec de Juani Menduiña, membre de la junta de l'Esplai de la Gent Gran de la Seu d'Urgell. Prèviament, es va fer una missa solemne a la Catedral de Santa Maria d'Urgell, oficiada per mossèn Manel Pal, i una visita a la Llar de Sant Josep.
La trobada a Sant Domènec va culminar amb una cantada d'havaneres per part del grup 'Vallparadís'. Un dinar, un espectacle de flamenc, un ball popular i un berenar van cloure el programa.
3 d'octubre del 2011 a les 10:42. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
