L'Ajuntament de la Seu obre la convocatòria d'ajuts per a famílies amb nens a les llars d'infants municipals
Les subvencions s'adrecen a unitats familiars en una situació econòmica desafavorida
El termini per presentar les sol·licituds s’inicia l’1 de juliol, i finalitzarà el dissabte 31 de juliol
Nota de premsa de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell - Montse Rovira
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell convoca novament els ajuts per a famílies amb infants escolaritzats a les llars d’infants municipals de la Seu d’Urgell que es trobin en una situació econòmica desafavorida.
Aquestes subvencions estan destinades a reduir la quota mensual de les llars d’infants ‘La Grandalla’ i ‘Els Minairons’ en horari normal i extraescolar. Se’n determinarà la quantia en funció de l’aportació de diners que el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya atorgui al consistori urgellenc.
La regidora de l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament de La Seu d'Urgell i del Consorci d’Atenció a les Persones, Anna Vives, ha explicat que “es tracta del segon curs que l’Ajuntament de La Seu s’acull a aquesta línia de subvencions, amb l’objectiu de continuar donant suport a les famílies que més ho necessitin". Vives ha afegit que “durant el curs passat es va atorgar ajuts a 36 nens i nenes, fet de cabdal importància pel moment que estem vivint". La regidora remarca que el consistori considera "una prioritat" sumar-se a totes les iniciatives sorgides per fer costat a les economies més dèbils.
Les famílies que vulguin gaudir d’aquests ajuts hauran d’estar empadronades al municipi de la Seu en el moment de formalitzar la matrícula a la llar d’infants. Alhora, no podran superar una renda familiar superior als llindars que marca la Generalitat.
Els ajuts no estan previstos per cobrir les despeses de menjador, llibres i material o quotes de l’AMPA. S’obtindrà puntuació si es té un infant en acolliment, si es justifica la discapacitat del nen, dels pares, germans o tutors, o bé si es té la condició de família monoparental. També es considerarà si l’infant compta amb un expedient obert per l’Equip d’Atenció a la Infància i Adolescència i si es poden aportar justificants per circumstàncies derivades de situacions laborals, socials, econòmiques o culturals.
El termini per presentar les sol·licituds s’inicia avui mateix, dia 1 de juliol, i finalitzarà el dissabte 31 de juliol. La documentació s’haurà de presentar mitjançant un model normalitzat a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, en horari d’atenció al públic. Per als alumnes que s’incorporin amb el curs iniciat, hi haurà un segon termini de sol·licituds.
1 de juliol del 2010 a les 14:17. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
