L'alcalde de Sort denuncia "l'ofec policial i l'excés de controls" dels Mossos d'Esquadra
L'alcalde de Sort ha denunciat a l'ACN ''l'ofec policial i l'excés de controls' dels Mossos d'Esquadra al Pallars Sobirà. López ha explicat que no es queixa de les multes ni tampoc demana que no actuïn amb justícia, "però sí amb homogeneïtat a tot el territori català".
L'alcalde creu que l'excés de controls pot suposar tensió amb la ciutadania i "un risc'' per a determinats joves que juguen "al joc del gat i la rata" amb els Mossos, que ubiquen els controls en la nova rotonda que s'ha construït a la sortida de Sort. Segons opina l'alcalde, però, al Pallars Sobirà solament hi ha una eix viari important, com és la carretera que uneix Tremp amb Sort i, posteriorment, Esterri d'Àneu.
La incomoditat pels controls s'ha fet arribar als Mossos de Trànsit. López puntualitza, però, que les seves crítiques són cap a la gestió del trànsit. Alhora, elogia la tasca de vigilància i control que fan la resta dels Mossos i en fa una valoració del tot positiva.
30 de març del 2011 a les 13:45. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua