La Bruixa d'Or només reparteix 3 milions en premis menors a la Rifa del Nen

La Bruixa d'Or només ha repartit premis menors a la Rifa del Nen d'enguany, el primer premi de la qual s'ha venut íntegrament a Madrid.

L'administració de Sort ha repartit uns 3 milions d'euros, la meitat del que ha recaptat per al sorteig de Reis. El seu propietari, Xavier Gabriel, explica que en aquesta ocasió ni tan sols s'han apropat al número premiat, el 70.013, perquè no tenien cap dècim acabat amb el conegut com a número de la mala sort.

Xavier Gabriel ha explicat que per al sorteig de Reis havien venut 1.100 números diferents. Pel que fa a número de dècims n'ha venut 320.000, xifra un 4% superior als que va vendre l'any anterior gràcies a l'efecte del segon i el cinquè premi venuts per la Rifa de Nadal.

7 de gener del 2011 a les 12:46. Societat