La Pobla de Segur acollirà una trobada que mescla espeleologia i descens d'engorjats

El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, ha presidit aquest dimarts la presentació de l’Espeleo-Canyons, que se celebrarà entre els dies 6 i 8 de maig a la Pobla de Segur i és la primera trobada que uneix dues disciplines esportives, l’espeleologia i el descens d’engorjats.

Es tracta d’una iniciativa de la Federació Catalana d’Espeleologia (FCE) en la que volen donar a conèixer les principals zones de canyons i cavitats als afeccionats i alhora servir d’eina de cohesió entre les diferents federacions nacionals i internacionals que hi participaran. Les previsions són que participin en la trobada unes 200 persones, entre participants i acompanyants, procedents d’arreu.

La presentació ha comptat amb la participació del representant territorial de l’Esport a Lleida, Joaquim Perisé; del president de la Federació Catalana d’Espeleologia, Hilari Moreno, i la directora de la trobada, Mari Carmen Nivera. També hi ha assistit el director del Patronat de Turisme, Àngel Vidal.

19 d'abril del 2011 a les 18:09. Societat