Minuts Menuts és el servei social més utilitzat de la Seu
El programa, que concilia el temps personal i familiar, ha tingut enguany 2.714 usos
Uns 150 nens de 0 a 3 anys utilitzen habitualment aquest servei
Minuts Menuts és el servei social més utilitzat a la Seu d'Urgell. En el que portem d'any, se n'han fet 2.714 usos. Aquesta xifra suposa 520 demandes més que en el mateix període del 2010. El programa vol conciliar el temps personal i el familiar oferint un espai de guarda per a nens de 0 a 3 anys.
La regidora de Serveis Socials, Anna Vives, ha manifestat en declaracions a l'ACN que "la iniciativa és tot un èxit". De moment, ja hi ha uns 150 nens que són usuaris habituals del servei, que només es pot fer servir un màxim de sis hores a la setmana. D'aquesta forma, assegura Vives, "hi ha una bona rotació d'infants i aprofita la proposta qui realment la necessita".
Els infants majors de setze setmanes i fins a tres anys són els que tenen accés a Minuts Menuts, previ pagament simbòlic d'un euro. L'educadora responsable, Maria José Martínez, explica que quan un nadó accedeix al servei per primer cop es requereix una acceptació de la normativa interna i la complementació d'una fitxa. L'atenció és similar a la de qualsevol llar d'infants.
El servei es presta de dilluns a divendres de les cinc de la tarda a les vuit del vespre; els dimarts al matí, de les deu a la una; i els dissabtes al matí, d'onze a dues. Minuts Menuts compta amb dues educadores titulades que es poden fer càrrec d'un màxim de deu nens.
El programa està subvencionat pel departament de Benestar i Família, a través del Pla per la Igualtat d'Oportunitats.
13 de desembre del 2011 a les 11:45. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
