Montferrer convida a celebrar La Trobada amb civisme
Els agents rurals demanen precaució als assistents pel risc potencial d'incendis a la comarca
L'Ajuntament de Montfererrer i Castellbò convida les persones i colles que vulguin anar dilluns a l'aplec de la Trobada a fer la celebració amb precaució per l'entorn. El consistori demana que es tingui en compte el risc potencial d'incendis que hi ha actualment a l'Alt Urgell. Enguany, després del dinar, hi haurà una actuació musical.
El regidor de Cultura de Montferrer, Antonio Navinés, demana als assistents "que es comportin cívicament" amb els prats que hi ha a la zona i que no hi entrin si no hi ha permís del propietari.
Navinés també demana que els grups que vulguin acampin deixin l'entorn tal i com l'han trobat. En la mateixa línia, el cap dels Agents Rurals a l'Alt Urgell, Jaume Rey, aprofita per recordar que hi ha risc d'incendis a la comarca. De moment el perill és moderat i això fa que s'autoritzi l'aplec, però Rey demana precaució.
20 de març del 2008 a les 12:10. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
