Nits 'chill out' i fotografia digital, noves propostes del programa 'Insomni'
La piscina de la Seu s'obre al vespre durant els dos propers divendres
Dissabte es farà un curs de tècniques fotogràfiques al Punt Jove Actiu
El programa d'oci alternatiu Insomni proposa dues noves activitats per als pròxims dies: dues nits més de piscina chill out, aquest divendres i el vinent; i un curs de fotografia digital nocturna, aquest dissabte.
La primera activitat tindrà lloc a la piscina municipal de la Seu, que obrirà les seves portes a les deu de la nit. Els joves podran prendre un bany nocturn acompanyats amb música chill out en directe. El preu de l'entrada és de 2 euros i es podrà adquirir a la mateixa entrada.
Pel que fa al curs de fotografia, tindrà lloc a la sala polivalent de l'Oficina Jove, de dos quarts de vuit del vespre a dos quarts d'onze de la nit. Consta d'una classes teòrica d'una hora i d'una sortida a l'exterior per a poder practicar les tècniques de fotografia prèviament apreses durant aquesta formació. El preu de la inscripció per a poder prendre part en aquest curs és de 10 euros.
El programa INSOMNI té com a objectiu principal la prevenció de conductes de risc i la participació activa dels joves de l'Alt Urgell en activitats col.lectives.
11 d'agost del 2011 a les 13:20. Societat
Altres notícies recents
- Un miler d'escolars participaran en el XXXII Cros de Primavera de la Seu
- Els alumnes de l'Escola Pau Claris gaudeixen amb l'obra 'La diadema'
- Community Manager i biotecnologia, nous cursos de la Universitat d'Estiu Ramon Llull Puigcerdà
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
Altres notícies de la categoria Societat
- 600 alumnes del Pallars Jussà participen en tallers sobre trànsit
- L'acadèmia militar de Talarn seguirà oberta però a mig gas
- Mor als 82 anys Josep Vilarrubla, 'Pep Diligent'
- Xerrada informativa sobre la prevenció de maltractaments a la gent gran
- El Ministeri de Defensa segueix sense aclarir el futur de l'acadèmia de Talarn



Cap de setmana - 2ª Pasqua
